מי יכול להיות מנעולן

מקצוע המנעולן
פורץ מנעולים הוא מקצוע בעל חשיבות עליונה. ללא מנעולן שיתקן מנעולים ודלתות באופן שוטף רבים האנשים שימצאו עצמם נעולים וחסרי ישע ללא יכולת להכנס למרחב הפרטי שלהם מה שנורא מתסכל באיחוד בשעות המאוחרות של הלילה לאחר בילוי או אירוע. קימות דלתות תקולות שהן לא ברות תיקון, יש התרחשויות ומועדים, שבהם נטו פורץ מנעולים מסוגל לפתור את הבעיה, ולעזור – לעתים תרתי משמע – מצרה. פורץ מנעולים הנו בעל מקצוע אשר לא יהיו שגרת חיים ושלווים בלעדיו. מנעולן ידובב אתכם כאשר ביתכם נפרץ. הוא בוודאי ירגיע את פחדיכם וירגיע אתכם כשהחשש שלכם מפריצה עלול להפוך, חלילה, לחלום רע.
מנעולנים בפתח תקווה
פורץ ניתן למצוא בכל ישוב ולפעמים גם בכל אזור לדוגמה מנעולן בפתח תקווה בלי איש השירות המוגדר פורץ מנעולים יימצא גם לא פעם מי שאינו ברשותו כאמור במקצוע מנעולן כביכול הוא מוכר ומזוהה כ"פורץ", כלומר – האיש שכאמור אמור לתקן את נזקי המנעול הנפרץ. לא מחייב ולא בהכרח כל התקנת מנעולים על גבי דלתות מחייבת המשך קשר רציף עם מנעולן, כדאי ומומלץ שמור ביומן הכתובת שברשותכם בין היתר שם של מנעולן אחד, לרגע האמת ( שלא תבוא, שלא תדעו).

עם התייעלותן של אמצעי נעילה והתקדמותם העולה של אמצעיה, רצוי להעזר באיש מקצוע בשטח. מי האיש. מנעולן בגני תקווה הסמוכה. פורץ מנעולים נותן פיתרון אפילו בהעדר נוכחות פיזית באזור שבו נמצאת, לא פעם, בעיה. מנעולן עשוי להסביר גם דרך הטלפון, ורבות מנעולים עלולים להסתדר והתקלה עלולה להסתדר הודות לעזרתו. פורץ מנעולים מכיר, שהוא מופקד, מתוקף מקצועו ורגישותו, על תחום, שכאשר יש בו בעיה, התיקון המתוכנן שלה אינו ניתן לדחיה אפילו רק בשל אי-יכולתם של אוכלוסיה להותיר את דלת ביתם פרוצה ללא מנעולים. כל פורץ מנוסה מכיר מקרוב את הלחץ ואת תחנון לעזרה שיוצא מקולם של אנשים שמזעיקים אותו אליהם לבית, לא פעם באמצע בלילה. מנעולן שמסור לעבודתו ומכבד עבודתו ככל הנראה לעולם לא יסרב לפנייה.

כתיבת תגובה

עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל